f .:::Syafar:::.: Sedih..saket..kecewa..??

Thursday, August 11, 2011

Sedih..saket..kecewa..??


Salam ramadhan everybody....alhamdulillah dh 11 hari kite brpuase yek!mudah2an dapat sempurnakannya..aku ade mood yeay!..so adela entry ni ha..hehe..pg2 dtg opis rini biasa la mnjalankan aktiviti seharian dgn menterjah fb..email2..dan blog2…dan sekali trklik laa pd blog si elia ni..alaa blog jejari runcing tuh..dgn tajuk entry “sudah tersurat aku redha”..nak bc lebih lanjut psl entri tuh klik sini..

Bile baca tajuk entri pun dh tersentuh….sbb itu aku rs trpanggil nak bt entri nih…bile bc keseluruhan entri tuh hati turut berasa sedih dgn ape yg trjadi pd mereka..ape yg berlaku hanya mereka dan Allah swt sj yg tahu..mudah2an Elia lebih kuat mghadapi ari2 yg mendatang..sebut psl kekecewaan dlm percintaan ni..perghhh..sedih wooo!..np sedih? Sb aku pernah rasa..sape yg xpernah rasa..jgn sesekali mencuba..hahaha…

Berdasarkan pengalaman2 yg aku lalui..kesedihan itu xtrungkap dgn kata2..*cewaahh*..klu kita ikutkan rs hati sedih akan brpanjangan..tp mujurla aku msh waras dan diberi akal fikiran yg baik…sentiasa brdoa pd Allah swt jgn dibiarkan kesedihan ini brpanjangan..alhamdulillah tuhan makbulkan doa ku dgn memberi 1000 kegembiran dan kebahagian..1000? mn cukup..1000 000? Ok cukup2…hehe…nak tau ape kegembiraan tuh scroll smpai bwh..percayala Tuhan xkan mmbiarkan hambanya brsedih selagi hambanya tidak meminta dan brdoa utk kebahagiaan . Tuhan itu maha pengasih lg maha penyayang kan?..aku slalu memegang doa ini.."Dia yg memberikan kesakitan dan Dia juga la yg menyembuh dan mgubati kelukaan.."..so sahabat handai smua yg sentiasa brsedih sentiasala brdoa kepadanya..jgn la bila sedih je brdoa..ms gembira pun kena la brdoa jgk itu tanda kesyukuran…=]

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
Inilaa kegembiraan yg tuhan berikan...

"Alhamdulillah ya Allah swt..atas ketentuan ini..kau panjangkanla jodoh kami..jauhkan kami dri segala dugaan yg tak terdaya kami harungi..ku mohon keberkataan dri mu ya Allah swt.."
amin..ya rabbalalamin....









3 days more! =]

0 comments:

Post a Comment